Hej!

Var nån dag sen sist. Inte haft lust att blogga bara.
Har inte gjort desto mer än att jobba. Iförrgår hade jag det himla fint på jobbet, var ut till Lainio, och fick
se en massa djur :p
Några roliga och några mindre roliga :p
Iallafall var det allt från renar, älgar, ripor, småfåglar och ett litet rådjur :)
När Bambi ätit klart la han sig ner i höet och tog sig en vila :)
Himla gulligt om inte annat.

Ja i detta jobb får man uppleva det mesta :) Oerhört tacksam över det också:)
Mindre kul med älgar och renar, men inte så noga.
Idag har jag jobbat 4,5 timme på förmiddan, sen drog jag hem och sov ett par timmar, nu
är jag tillbaka på jobbet.
Blir natt hela helgen, skönt!

Tog med datorn till jobbet, kände att tiden kanske går lite snabbare då :p
Ska väl glo nån film här sen också.
Väldigt lugnt här nu. Men allt kan ju hända, natten har bara börjat.

Linda kom med sockar från marknaden till mig:)
Eftersom damen har liten fot, fick jag barnsockar ;) Och dom var urgulliga!
Tack igen :) <3
Jeeeje, men nu ska jag spana runt lite.
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0