Godmorgon!

Då var det söndag då, helgen är över. Vi har bara myst på här hemma, inte varit ut alls, jo igår var vi till OK:b
Men i övrigt har vi bara vart hemma, jag har pysslat och sytt lite, myst med min snugrug och
sånt trevligt :)
Igår var Tommy förbi här, så min livsfarliga knarkande storebror åkte hem med honom igår.
Skönt när Micke är här, då får jag ledigt från dom flesta sysslor :p hehehehe.
Nä men han vill hitta på saker , han ritar med mig, vill åka skridskor osv osv :p Min lekkompis/bror ;) <3

Har letat mina ägarbevispapper till bilen, äntligen hittat dom, så nu är bilen avställd och vi är utan
bil till nästa månad, då vi ska sätta igång PLU, men inte gör det nåt, nångång måste man väl gå :P
Fast jag är väl rätt bra på att tigga skjuts :P Nä jag skäms inte , bara ibland :b
Jo nä men att..nog har jag också kört folk hit och dit, så bara ställa upp om jag vill ha skjuts :P höhöhö

Äh, jag ska ta och kika på hur jag bäst ska sy nya stolsdynor till köksstolarna :)

Vi hörs :)
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0