glad alla hjärtans dag till er!

Min man kom hem med rosor och choklad, inget jag hade väntat mig, men glad blev jag!
Sötnosen!<3<3<3
Ida och hennes vän Emma var förbi hit på en kaffe också, trevligt trevligt :)
Imorn tänkte vi ha fotosession igen :) Kan ju bli kul :)
Kul att få fixa sig nångång, annars går man ju omkring osminkad och med trasiga lånkisar ;P hehe.

Idag har jag städat, äntligen blev det också av, jag gruvade mig rätt länge, men när jag väl började
så gick det av bara farten!
Med musik i öronen fungerar allt :p

Nu tänkte jag följa med min man ut på gården, han ville ploga, jag ska tända lyktorna och så, passa
på att vara ute nu när det är så fint väder :)
Men vi kanske hörs senare, eller imorn, ikväll är det ju tänkt att vi bara ska myyyyysa!<3

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0