Det här med att blogga...

Ena dan är det svinkul, nästa dag bara jobbigt och påfrestande.
Nå...tur att man inte är nån storbloggare som måste hålla igång bloggen 24/7 :p

Har vaknat för ett tag sen, matat djuren, rastat Sune. Nu väntar jag på att klockan ska slå halv nio, måste
nämligen slänga mig på bussen in till stan och göra bort lite ärenden.
Fyfan, det vrider och vänder i magen alltså, vill verkligen inte, men måste.
Tänkte väl möta upp mina bröder på stan sen innan tvåbussen går hem igen...och hälsa på Kalle <3.
Något annat orkar jag inte med.
Vill man träffa mig, kan man komma hit och hälsa på också. Man ger och man tar. Eller hur var det....

Igår var jag och Sandra till gve, var faktiskt trevligt att göra lite annat :) Hittade dock inte lika mkt på Dollar som jag hade tänkt :p Men fick mitt ljusförråd samt schampoförråd påfyllt iallafall :b
Sen var vi på stan en sväng, men inte hittade vi nåt, köpte en mascara och en ögonbrynspenna :p
Tänkte väl spana lite där i Kiruna om jag hittar nåt idag kanske...

Jaja ska dricka mer kaffe och göra mig klaaaaaar. Blir äkta bybostil idag, orkar inte med annat. Nä fyfan.
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0