Uppdaterar mer ! :b

Sitter och kikar lite kläder, tänkte väl kanske klicka hem nåt.
Kan ju va kul :p Har inte haft nåt shopping sug på länge och har väl inte det nu heller egentligen,
men nya kläder då och då sitter ju aldrig fel :)
Var även och kikade på Lagerhaus hemsida, ville klicka hem nåt, men väntar fasiken tills
vi flyttat till huset istället ;) Blir more fun då :)


Till helgen tänkte jag ta det lugnt faktiskt. Försöka soooova! För det behövs känner jag!
Hade varit trevligt att umgås med Linda och lillfisAmanda också, men Linda var inte så kry
hon heller, så vi får väl se vad som händer :)


I övrigt har det inte hänt desto mer....Toffie kom hem med godsaker från ÖB , så vi har legat på
soffan en stund och svullat :p
Nu sover han, jag tänkte sitta här och göra mig riktigt riktigt riktigt trött, för dom senaste nätterna
har varit jobbiga då jag bara legat och vridit och vänt och tänkt tänkt tänkt tänkt och tänkt....och typ
aldrig somnat...joo...





Bilden har inget med texten ovan att göra...och den är inte nytagen heller, och den visas heller inte för första gången
i denna blogg..men vem bryr. Kan ju va kul med nån bild. Ibland.




JAaa nå vi ser ju om jag uppdaterar mer :b Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0