Torsdag.

Ja hej!

Jobbar sista natten i natt. Skönt!
Har inte sovit så bra dom senaste dagarna, men det är sånt man får ta.
Fick höra av min man idag att han tycker jag är tråkig för att jag jobbar 24/7 och att när jag väl
är hemma så sover jag :b
Ja vafan ska man göra då...måste ju överleva. Allt kostar ju :(
Men får väl kanske tacka nej nångång då :b Bara det att jag får så dåligt samvete om jag
tackar nej till jobb :p äh, det löser sig sa han som sket i badkaret!


Idag har Tinko varit och hälsat på, var som på tiden tycker jag! :b
Vi surrade lite skit, retade katterna och sånt trevligt :)
Jo så att så är det :p

Nu sitter jag och dricker kaffe, Toffie ska laga middan idag, så det är kyckling i ugnen.

Min underbara vän Linda är påväg med Amanda också :) Yeeeejjj!

Så jag avrundar nu...


Mitt älskade lilla lammkött! :) <3<3<3


Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0