appappappapapapapapapapapapapap

Fan kan dom inte göra en bloggapp till andra mobiler också, och inte bara
till skitiphone?????Störande.



Nåväl. Det började ju regna och storma som fan när jag var hemma hos Linda, så
hon var faktiskt snäll och körde hem mig :)
Hon och Amanda följde även med hit hem en stund ifall ni ville veta :p
Sen åkte dom till M-byn tror jag för och bebismysa ;b
Imorn kanske jag får hämta skitungen från dagis :) Det ska bli kul!
Hoppas bara damen vill följa med mig hem också :p hehe
Blir nog bra :)
Här har ni nån bild ;b


Sune idag :) <3


Amanda snor
Toffies ostbågar :b

Fast bilden är inte tagen idag :p


Inte den här heller :b
Men det är iallafall Linda som
river tapet :)




Sen när min vän Linda åkt iväg, fick jag tråkigt och bad Sandra komma på kaffe :)
Efter kaffet for vi ut på byn och gled en stund, sen kikade vi i huset där hon och hennes
man ska bo och efter det åkte vi och kikade på vårt hus där vi ska bo ;)
Jorå, så att så är det :)
Har lovat att hjälpa Sandra att måla där i huset, jag älskar sånt, inte hon tydligen :p höhöhö



Och nu sitter jag här i min ensamhet, Toffie är ute och glider, tänkte kan väl uppdatera då :b
Fast nu ska jag och kika på lite symaskiner :)
Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0