Trött som fan!

Har intagit lite käk osv. Pulat på här hemma och så.
Men nu är jag fan helt slut, varit vaken sen fyra typ..kroppen och fötterna värker, så
blir att inta ryggläge en stund. För senare ska vi iväg till Svappis och hämta upp Ida:)

Vet inte om jag skrivit det, men har iallafall hämtat hit köksbordet och stolarna.
Här har ni en bild. Inte så jävla vackert, men det duger.
På hyllorna ska det vara kokböcker hade jag tänkt :b



Nåjo...men nu ska jag lägga mig ner ...
Vi hörs sen.

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Marro

Såg jättemysigt ut ju :)

2011-11-02 @ 12:49:50
Postat av: Kicki

Tack :b Fast det är rätt tomt ännu, är inte riktigt klar :p

2011-11-02 @ 17:46:40
Postat av: Hanna

Åh, det är så fint med kokböcker så där :-) har det själv ;) haha

2011-11-06 @ 09:39:06
URL: http://mittliviovik.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hehe :b Jo det är faktiskt fint :)

2011-11-07 @ 05:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0