Mera less.


Ja inte vet jag om kvällen blev så tidig.
Legat och vridit ett tag nu,klev fan upp...tänkte jag kan ju uppdatera bloggen
med nåt jävligt ointressant.
Säkert nån stackars jävel som is läsa.
Har väl nån tråkig bild på mina barn...men orkar inte hämta mobilen.
Så det får också vara.
Hoppas jag blir trött snart ...Linda ska ringa och väcka mig vid halv nio, vi ska nämligen
på ett litet uppdrag imorn. Jorå så att...


Mer då?
Skrev ett mail och efterlyste mina skor...posten hade sorterat fel så mina skor
var i Karre...så kuligt.
Nå hoppas dom kommer imorn eller nåt :) Hade vart fint.

Verkar som att semesterschemat för sommarn börjar bli klar.
Är ju nice, så man vet när man ska jobba.
Kan ju tycka att det är lite jobbigt nu när man kan få förfrågningar när som helst osv osv.
Man kan som inte planera in desto mer....dock planerade jag fan in Sthlms resan.
Den måste bli av, annars kan jag inte fortsätta som människa ;b haha ...eller nåt.

Äh...ska kika efter nån oerhört tråkig lista så länge.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0