Jo så att så är det.

For ut och gled PLU på byn en stund innan jag hämtade hem min man ,
dock var han ju inte hemma länge innan han stack igen :b
Han skulle skotta nåt tak till mommo G, sen skulle han komma hem igen :)
Då ska han laga mat :b Ibland har även jag det "lyxigt" ;b höhö


Haha tavlan som är ovanför sängen i sovrummet hade tydligen rasat ner i natt :b
Jag har då inte märkt ett skit ! :P
Men Toffe hade vaknat, och samtidigt drömt om att han raserade i garderoben och vaknade
av att han hade tavlan i händerna och tänkte typ " Vad fan har jag gjort nu?"
Haha jaa det är inte lätt alla gånger, skumt ändå att jag inte vaknat, jag som
är lättväckt? Kanske har vaknat men kommer bara inte ihåg det :P
Nuförtiden har jag inget minne...

Var in på Konka tidigare och köpte tvål, när jag hade betalt och
dragit medlemskortet, så började jag gå, UTAN TVÅLJÄVELN!
Haha ja ..det där minnet, undra hur man är om typ ett år ?
Senil dement?

Nu kom han hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0