Godmorgon!

Sitter med mina nya kläder i famnen, har precis provat dom :b
Jooo jag är lite seg , men inte gör det nåt :p
Tröjorna passade men jeansen var lite för små (såklart).
Får väl byta eller nåt.
Det andra paret brallor kommer först i april :(

Nåt annat då?
Nä jag vet inget..sitter och förbannar mig över mig själv typ.
Hooff...alla jävla extra fettkuddar som kommit osv osv osv osv osv osv.
Kan man inte bara trycka på en knapp så sugs fettet in ?
Eller man kanske borde börja karva själv...
Nä ska sluta gnälla...eller nä...kommer fortsätta här för mig själv :)

Nåjo..lite kaffe på det här hade inte vart fel!

Kommentarer
Postat av: Linda

Eller så om man skulle kunna få de extra fettlagret att tryckas upp till tissarna ;D haha

2011-03-16 @ 10:28:40
URL: http://ljonasson.blogspot.com
Postat av: Kicki

Hahahaha ;b Hade vart nåt!

2011-03-16 @ 10:37:22
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0