Hej kära vänner och icket vänner!

Oj fyra dar sen sist! :b
Äh vem fan bryr sig!
Har iallafall hunnit fira midsommar, varit bakis och sånt där som hör till :p
Midsommarafton var trevlig :) God mat som Linda och Perra bjöd på, trevliga människor
och massa fylla :p hehe
Dock slutar man aldrig förvånas över människor.

Är du så jävla bitter, inåtvänd och olycklig så du måste snacka skit om folk du inte ens
känner?!?!?Försöka förstöra för andra?
Kände du att du hade uppnått något bra när du snackat skit om mig på min arbetsplats????
Blev du lycklig? Blev något bättre för dig?
Jag gissar på nej.
Alltså egentligen ska jag inte ens bry mig..men det som stör mig så jävla förbannat är att du känner
inte mig, du råkar ha hört nåt om mig, ja jag har suttit inne, tog mitt straff och växte upp.
Tror du inte folk kan förändras eller ?
Det roliga är att alla andra i byn och alla andra människor (kanske nu inte alla, men iaf)
som vart skeptiska mot mig, faktiskt
tror på mig idag. Folk som vill, kan förändras, jag har förändrats.
Sen om folk vill tro på det eller inte, det är upp till dom.
Men snälla, prata inte om något du inte har en susning om!
Tack för mig!



JAg återkommer senare!

Kommentarer
Postat av: nina

klart man kan förändras :)

2011-06-28 @ 20:21:12
Postat av: Kicki

:)

2011-06-28 @ 20:22:42
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0