Godmorgon!

Är uppe med tuppen även fast jag jobbar kväll.
Kände att jag fick ångest när jag låg kvar i sängen när Toffie klev upp.
Kom även på att jag måste uträtta ett ärende här i byn innan den första januari...annars kan det bli problem.
Sånt gillar vi inte, har haft nog med sånt nu så att säga.

Öh..beställde hem ljusstakar och stjärnor på fot, som minsann skulle komma innan jul.
Jo tjena, spårat paketet, och det har legat i Ånge i två dar...alltid i Ånge, jävla skitÅnge!
Får väl upp stakarna till nästa jul först. Äh...va gör det, har ju en annan stake jag kan tända ;)
mahahahihiihihihhohoho.


Har tänt ljus i öppna spisen, denna gång är det mer ljus och mer mysigt :b
En brasa kan vi inte ha förrän skorstenen är sotad och sånt plus att vi ska köpa nå jäkla
rör som ska in både här uppe och där nere, för där nere finns nämligen också en öppen spis;)
Fast det rummet har jag överlåtit till Toffie, där ska han få inreda själv och göra som han vill :)
Blir hans pojkrum ;)

Nu tänkte jag väl börja vika in lite kläder...som egentligen skulle ha gjorts för länge sen..
Men gör man allt själv, får man ta det lite pö om pö :P
Nå vi hörs säkert sen :)



PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0