Räksallad?

Sitter och funderar på om man skulle ta och kocka ihop en liten räksallad.
Kan ju va gott om inte annat.


Bild från Google.





Har orkat göra kaffe.
Men det smakade inte som det brukar, jag tror att jag håller på bli sjuk.


TINA ditt svin!
Du som smittat mig !!!!
:P





Har även suttit och funderat om man skulle gå ut och fota lite..
Fota naturen som är så färggrann nu när det är höst..
Men jag vet inte om jag orkar, känns jobbigt att ta tag i saker och ting just nu :P
Fast jag tror nästan jag ska göra det....Göra lite käk först bara...

Imorn ska jag hjälpa svärmor och göra egna lampor, hon hade börjat men det hade gått
åt pipsvängen så hon bad om min hjälp, och visst hjälper jag :)

Näpp...ska åka och handla.

Hörs sen:)

På återseende!


Kommentarer
Postat av: dörris

hahahahahahahahahahahahahahaha



<3

2010-09-13 @ 16:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0