Man skulle ta en dusch...

Har dammsugit och städat lite, blev rätt svettig, så ska nog ta en dusch med
min skitiga pojkvän som fått sluta för idag :)
Blir fint.

Nu när solen skiner kanske man tar den där promenaden runt sjön som jag tjatat om hela
jävla veckan, men så jävla jobbigt att ta tag i saker och ting ibland :P
Men det blir väl bättre har jag hört.....med tiden.

Smsat lite med Elin tidigare, hon ville komma och hälsa på nån dag med lilla Thindrus,
visst får hon det :)
Brudarna hade kunnat ta bussen till byn och så kör jag hem dom sen :)
Blir nog bra.
<3



Nåjo men att man skulle ta den där duschen, så det blir av nångång iallafall.

Höres senare :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0