Hejsan hoppsan i lingonskogen!

Ja det var ju det här med bloggen också..
Just nu har jag ingen inspiration till något alls...
Jag och Toffie ska köra Ida till Svappis ikväll, Toffie ska även
göra maten idag, idag blir det ost och skinksallad.
Jag har ingen ork till att göra mat idag känner jag...
Jag är lite off så att säga.

På torsdag blir det att åka in till stan och träffa en läkare, kan ju behövas.
Börjar bli less på dom här myrkrypningarna på nätterna..
Frågan är ju om man is ta bilen , eller om man tar bussen...
Sånt man ser...jo.
Bilderna har Toffie ännu inte lagt in, men det kommer väl så småningom det med.

Nånå, ska göra annat nu, återkommer väl sen kanske...



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0