Från arkivet ;p

Suttit och glott genom arkivet med bilder :)
Alltid lika kul.
Hittade en bild på mig och mitt hår när jag precis muckat från kåken , nog har ju håret växt lite iallafall ;)




Nu
Haha, grymt smickrande bild,
nyvaken och bakis ;)


Nå jag sitter fortfarande här i min ensamhet, till och med katterna sover, inte
här, utan inne i sovrummet med Toffie :P
Jag är mobbad ! Höhöhö

Har bytt kanal på tvn iallafall, framsteg.
Snart börjar ju Idol. Sen kanske jag slår på nån film..
Kan ju inte gå och lägga mig än iallafall :P


Nåväl...jag ska kika runt lite.
Hörs :)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen...du passar ju bättre i blond snaggat hår =)

2010-09-18 @ 11:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0