Fönster och handtag.

Sitter här :P
Har tänt lite ljus och plockat.
Tänkte minsann koppla i massa extra ljud till tvn och dvdn, men
med alla dessa kablar lämnar jag arbetet till min man.
Även glott på våra fönster, som bör tvättas.
Men ärligt talat, jag IS inte!
:D


Appropå köksdelen där, Toffie kom med en grymt bra idé!
Istället för att köpa nya handtag till skåpluckorna, ska jag ta bort den svarta plattan som är
bakom handtagen nu, slipa ner handtagen och sedan spraya dom svarta, hur enkelt som helst!
Stilrent och snyggt!
Även min man är smart ibland ;) HAHA!

Äh, ska hinka i mig lite mer kaffe, och gå ut och ta ett bloss!
Hörs sen :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0