Eftersom jag bloggar, har jag inget liv :D

Godmorgon!

Tog en liten sovmorgon idag, eller det brukar jag ju göra rätt ofta, men ändå :p
Ringde och avbokade mötet iallafall, hon skulle ringa upp efter lunch så
ska vi boka in en ny tid...
Hon hade gärna fått komma hit istället :P hhöhöhöh
Men det går ju säkert inte....såklart...

Bebiz busar i vanlig ordning, Tarzan käkar och Degiz är ute.
Toffie är på jobbet och jag sitter bara här och nöter blogg, för jag har ju inget liv ;)
Eller hur Tina ;) ?

Ja kan inte vara lätt ibland...


Jag återkommer strax, ska koka lite kaffe.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: dörris

Tio inlägg om dan är bra för alla de utan liv som läser din blogg, resten med liv uppskattar nog bara inlägg ;)

2010-09-13 @ 16:05:20
Postat av: Kicki

Hehe det är nog så ;)



Får iallafall höra då och då, att folk gillar att läsa min blogg för att jag uppdaterar så mycket...

Det är ju bra, sen behöver man ju inte läsa min blogg om det är så jobbigt med alla nya inlägg :P

2010-09-13 @ 17:28:53
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: dörris

Nee man har ju ett val, måste vara jobbigt att läsa fast man stör sig så mycket :P

2010-09-13 @ 19:04:54
Postat av: Kicki

Måste va grymt jobbigt ;)

2010-09-13 @ 19:09:54
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0