Apoteket Hjärtat.

Ja nåjo, var ju dit, hade tur att jag var helt själv där också för engångsskull :P
Det tråkiga var ju att jag bara fick ut en av mina mediciner:( Dom andra var slut, men det skulle
komma in till på fredag igen, vilket är bra :)
Nu kan jag iallafall sova om nätterna :)

Funderar på samma eviga fråga varje dag, undra vad man ska käka???
Har fläskfilé i frysen...men hur ska man göra den då ?
Får snöa lite :)

Alltid stör det någon, så fotade en dagens ;)

Yeeeeeah!
Älskar den här tröjan eller vad man ska kalla det, har haft den nu
i nåt år, ska fan aldrig slänga den ! :P HÖHÖHö

Ska snöa på vad man ska käka nu en stund.
Höres, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0