58 minuter och 19 sekunder.

Pratade jag med mamsen<3.
La precis på :P
Vi kan verkligen prata om allt! Det är bra!<3

Älskling var hemma på lunch för ett tag sen, körde honom tillbaka på jobbet.
Igår gav han mig ett skitbra tips :P Att om man saltat maten för mycket så
kan man ta bort rätt mycket saltsmak om man strör över socker på maten,
var fan tvungen att testa det idag när jag värmde lunch, och visst fan FUNKADE det!
Man lär sig något nytt varje dag ;)


yäää...tog en dagens också för skojsskull :P






Nå nu tänkte jag, om jag orkar det är ju frågan, städa och diska ...
Känner inget direkt sug just nu iallafall...kanske kommer när man väl börjat ;)
Lyssna lite musik och sånt där roligt va...jo...

Men vi hörs sen!
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0