Snart läggdags :)

Spanat runt på nätet nu i några timmar :)
Snart får jag äntligen gå och sova, tänkte väl
bara slänga in nåt inlägg först och gå och fixa det där med
cashen osv ...

Hittade två bilder också, på mig, Ramona och kusin Marro när vi gick
balen för sex år sedan :P
Gillade min klänning, Verres mamma som sydde upp den till mig faktiskt :)
Har fortfarande kvar den, tänker aldrig slänga den, det är ju trots allt ett
minne, och vem vet, i framtiden kanske jag har en dotter som behöver den ;)
Känner dock så här i efterhand, att man hade kunnat ösa på med lite mer smink :P
Lite föööör blek tyckte jag att jag var, nu när man ser det så här många
år efteråt :P



Jag, Ramona och Marro 2004-06-02.


Det var det!
Ser att klockan slagit tolv!


Godnatt och sov så gott, vi hörs imorn! :)


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Marro

Hahaha! :D

2010-10-23 @ 09:23:23
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0