Dyrt att leva!

Varit på Apoteket, FYYFAN vad dyr min medicin var!
Ännu mer ångest,...hoff..
Var även på Konka och handlade chips till min hårt arbetande man.
Själv äter jag sånt typ aldrig...kan väl kanske smaka nån ...men inte mer än så.

Ska börja med maten snart också, inte riktigt än, gossen kommer ändå inte
hem förrän på några timmar :(
Trist.
Saknar honom! Haha vi ses varje dag och bor med varandra under samma
tak, ändå saknar jag honom när han är borta!
Varför gör jag det för ? Han kommer ju hem :P
Är väl så när man är kär;) Finns ingen bättre än Toffifi!<3

Nu ska jag ringa och störa nån, typ Tina.
Sen ska jag öh...göra nåt annat.



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0