Babusar :P

Sitter och svettas i soffan framför datorn.
Toffe har besök...kände att jag var tvungen att klä på mig,
stackars killar om dom hade sett min kroppshydda :P
Var tvungen att lägga på en tröja...den närmaste....en fleeeeeeeeecetröja!
Haha, inte lätt alla gånger!


Snokat runt på olika bloggar...inget som föll mig i smaken, men i brist på
sysselsättning så...
Snokat på webbisar också, och jag kan ju säga att klockan startade just, IGEN.
Fan det är mycket om barn nu...många som "stressar" känns det som...och med det menar
jag folk i vår närhet som frågar och har sig...
Jag tror att det kommer när tiden är inne....
Jobbigt att gå och vänta och hoppas...det kommer när det kommer.
Dock har jag jävligt svårt för att INTE tänka på det..
.


Nog om det. Jag ska glo vidare.
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: ia

Låt det ta den tid det tar, och bry er inte om vad folk säger.

När NI känner er redo för barn så är det ju bara att skaffa! :)

2010-10-12 @ 18:22:38
Postat av: Sofie

Oja, det kommer när de kommer =)

Folk började redan fråga när Hugo bara var nån

månad gammal, när nummer2 skulle komma..Ojoj,

vad dom skulle till och fråga..Men nr2 får vänta

ett bra tag till =)

2010-10-12 @ 19:03:53
URL: http://caspina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0