Hejhopp pillesnopp!

Inte det minsta trött än heller :P
Får helt enkelt göra det jag brukar göra under mina sömnlösa nätter,
sticka, lösa korsord, glo tv, snöa runt på nätet osv osv osv.


Tror dock att jag ska ta min medicin, nu kanske
den får mig att somna iallafall, eftersom jag är rätt sliten?
Tänkte toleransen där borde inte vara allt för hög...just nu iallafall...






Alltså varför skriver jag ner allt hit för....hehe
Brukar jag skriva så här mycket ens?
Vad tycker ni om att läsa?
Tycker ni om det ni läser?
Känner ni mig ? ;)


Kul om nån av er svarar iallafall :)


Ska glo vidare, på återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du och Tina kollade ju Lady Gaga, var hon bra? :-D Hade ni VIP också?? :-D

2010-11-26 @ 00:52:09
Postat av: Kicki

Nu var det inte dessa kommentarer jag ville ha, men läser du mina inlägg den senaste veckan så får du svar på din Lady Gaga fråga :)



Tyvärr går allt inte som man vill, sån tur att "ni"

fick åka och skaka lite på fetarslena ;)

2010-11-26 @ 00:56:26
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har inte varit där :-) undrade bara eftersom ni sååå stort skulle kolla på henne !

2010-11-26 @ 01:12:12
Postat av: Kicki

Yeah yeah.



Förstår inte hela den här uppståndelsen kring att vi skulle ha "hittat på" det?

Varför skulle vi liksom?



Men vill du fortfarande ha ett svar så läs igenom min blogg, en gång till, så ska du ditt svar få :)

2010-11-26 @ 01:16:44
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: ia

Jag tycker det är skit kul att läsa din blogg :)

Och det är KUL att du uppdaterar så mycket nu :D

2010-11-26 @ 01:38:42
Postat av: Kicki

Aaw tack vad söt du är Ia :)

2010-11-26 @ 01:41:46
Postat av: Anonym

kan hända att biljetterna till lady gaga var slut långt innan "ni hade bokat dom".

2010-11-26 @ 02:25:23
Postat av: Kicki

Haha men snälla!

Jag bokade dom själv redan två tre månader innan, bokade dom i Tinas namn som sedan var och hämtade ut dom i stan. Och där ligger biljetterna än idag.



Men sen om ni inte tror, vem fan bryr sig?

Så länge jag själv vet vad fan jag snackar om.



Och om det är så himla viktigt att veta så kontakta fast Tina eller nåt så kan hon ju visa biljetterna åt er alla skeptiska :)



Var det något mer eller ?

2010-11-26 @ 02:36:35
Postat av: ia

Haha nån som har jäkla lite till liv här märker jag :)

vilka idioter det finns!

2010-11-26 @ 13:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0