Ja godmorgon!

Lyckats sova några få timmar.
Dock har jag inte sovit ut för fem ören!
Så när man blir väckt, jaja bara bita ihop , snart har jag ett eget hem.
Kommer nån dit och väcker mig mitt i natten, den jäveln åker fan på däng!
SÅ ÄR DET!

Jaja, hinner väl sova i graven kanske då ;b

Nåt annat har ju inte hunnit hända...
Drömde konstiga drömmar igen, att jag var gravid i 4e månaden och hade
typ "mensvärkar" och ringde akuten 24/7 :p
Haha, nog måste man ha varit nojjig i drömmen :D

Nånå.
Ska glo lite ;b, invänta Tinko osv ;D

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Tina

Då väntar tidigt på morgonen på mej haha ;)

<3<3<3

2010-05-18 @ 09:52:13
Postat av: Kicki

Ja klart ;b



<3<3<3

2010-05-18 @ 09:53:11
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0