:)

Nyss kommit från Verran.
Vi har käkat middag och sånt trevligt :)
Snackat skit och lagt Pigo <3

Myst på och svamlat med vovvarna också ;)


Lilla Ru och Legolas.

Annat då ?
Nä har varit allmänt nere och less idag.
Verran ska iaf skriva upp mig på viklistan på
hennes jobb. Kanske vardagen känns bättre om
man vet att man har något att vakna till....



TarZan och DegiZ
ser nåt intressant :)
Mina små älsklingar!
<3<3<3

Ja herregud, vad folk ska få gå igenom prövningar i livet.
Nu syftar jag inte på mig själv utan någon annan.
Jag vette fan om jag hade klarat av allt som denne går/gått igenom..
Helt sjukt.
Jag hoppas allt kommer vända snart.
Eller jag VET allt kommer lösa sig :)
Tillsammans är vi starka! ;)<3

Nåväl nu ska det här miffot


göra annat...typ glo lite och spela spel på FB :D

Vi hörs! :)


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0