27/2-10 Dagen före inställning.

Vaknar upp med världens panikångest...
Får ingen luft, tårarna sprutar och hjärtat slår i 190!

Mamma plockar iallafall upp mig från Lompis och tar med mig till
Terrassen...Väl där lugnar jag ner mig, dock kände jag ändå viss obehag
inför morgondagen.

Kikade lite film, lyckades somna efter många om och men.




28/2-10 INSTÄLLNING Dag 1


Vaknade kring sex snåret, kände viss oro men orkade inte tänka på
allt detta då...
Tog en dusch.
Packade och klädde på mig.
Tog adjö av Kalle, tårarna var nära!
På tågstation vinkar mamma av mig. Vi båda
släpper en och annan tår.

12timmar senare tar jag en taxi in till Ljustadalen.
Chauffören var grymt trevlig och pratglad.
Hon önskade mig lycka till och kallade mig t.om för gumman!
Sen körde hon inte iväg förrän jag kommit in ordentligt på anstalten, mysig dam!
Borde finnas fler som henne.

Nåväl, får börja med att skriva in mig, sen får jag klä av mig och sedan lämna
urinprov.
Efter det visade en av vakterna runt mig och så där...
Stötte på några av dom intagna som mest glodde utav bara fan!
En som kom fram och skakade hand iallafall :P

Nu har dom låst dörrarna, jag har fått nikotinplåster och toy.
Klockan är inställd på 06.30.
Imorgon börjar det på riktigt!
Jag återkommer då!På återseende!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0