Trött i ögat.

Sitter ännu här har inte orkat röra på mig, inte heller har jag orkat byta kanal.
Brandy har däckat, lär väl jag också göra snart.
Tror det var en 28grader här idag iallafall , skönt som fan !
Jag gillar sol!Jag blir glad av sol!

Köpte en hårfärg idag , men jag orkar fan inte färga det nu, tar det imorn.
Då ska vi in till Skärholmen igen och kolla om ett tält kommit in på Rusta som
Brandy ska köpa och ha när hon ska på URF...
Sen ser man ju vad som sker efter det...blir mycket promenad imorn också, så
gissar att man lär vara slut som artist på kvällskvisten...

Tror jag bränt mig idag, börjar svida som fan känner jag :b
Sånt man får ta :P
Höhö.

Jaja, nu ska jag käka nåt, hörs sen!


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0