Hemma igen...

For med älskling först in till Globen, men vi bestämde oss för
att åka in till stan istället då det finns fler affärer:P
Visade Kungshallen och filmstaden åt Toffie, Kungshallen ska vi och käka på här nån dag.

Sen strosade vi runt på stan och i affärer, Toffie hitta en klockan och en keps:)
Själv fyndade jag ett LadyGaga linne, byxshorts, solglasögon och en rosa klocka;b
Vi ska ju in till stan och till Nacka också så tänkte att jag ska ta det lugnt lite med shoppandet tills
man kollat där också ;)

Nu händer väl inte så mycket, har lagt på lite kaffe, sen senare ska vi väl
ta nån cider jag och min man, kanske möta upp Mbn och hans brutta, eller så drar vi över
till Anna och Ola och hälsar på :)

Nånå, jag återkommer senare i vanlig ordning :P



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0