Hej hej hallå!

Börjar bli lite som vanligt nu efter den lilla festen igår;b
Hade grymt trevligt, först landade jag, Tjallo plockade upp
mig på Arlanda, sen for vi hem och öppnade en iskall bärs, sen
kom söta lilla Brandy, sen gick vi bara ner till puben, efter en stund kom
Ola och Anna också och vi hade grymt trevligt :)



Jag, Ola och Anna :)


Vi flummade lite också :b


Mindre trevligt var det att vakna idag :P
Stekhett i rummet ! hehe.
Nånå, ska inte klaga, har längtat efter riktig värme !:P

Har fotat nån bild med mobilen också, men lägger in dom senare :)

Ska följa Brandy på Rusta idag, sen ska jag möta upp Ellabella :)

Nåjo men vi hörs säkert sen !

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0