:...

Kom ju på en grej...mitt första jobb var inte alls i Kyrkan :P
Det var mitt andra! Mitt första jobb fick jag när jag var medlem i iogt-nto :P
HAHA, som danslärare :p
Tror jag var 14 då :D

Ja guuu så intressant ja.

Blir Tuolla snart när Gullis kommit hem, blir att husera hos henne
en stund nu :)
Yep Yep :)
<3<3<3

Öhh ?
Om man anmält någon och sedan sagt till polisen att man är så rädd för denne person,
går man då och hälsar på personens mamma?
ÖH NÄ.
Dumma jävel.

Jaja nu ska jag väl fortsätta umgås med Thindrus och Dubbel E :)


<3<3<3

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: peka

Alltså vem är den här människan som ni pratar om? jävligt nyfiken..

2010-01-19 @ 22:45:27
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0