Rubrik.

Pratat i tele med några personer, ja det verkar som att folk haft trevligt i helg
iallafall :)
Själv har jag varit nykter och skötsam :)
Det händer inte ofta :P hahahaha skoja bara!

Tänkte väl springa ner på affären och köpa typ frukost, eller ja
det blir väl egentligen middag, men för oss blir det frulle :P
Grymt intressant ja:D

Idag händer väl inte så mycket, men imorn ska jag följa med Brallis till tandis,
sen får man se om man åker in till stan med min man och träffar Emil.
Sen snart så får vi åka heeeeem!
Jag saknar lilla byn! <3<3<3

Nånå jag återkommer sen!


På återseende!

Kommentarer
Postat av: cissi

Hej, allting bra med dig? :)

2010-08-01 @ 17:04:53
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0