Regnar ute.

Skulle ju följa med Brandy till tandis, men blev inget av det.
Har gått och blivit förkyld nu så jag pallar fan inte ta mig ut:P
Så himla farligt är det ju inte att vara förkyld, men finns ju risk att
man blir sjukare om man går ut i regnet nu ...eller nåt...inte vet jag.

Snart kommer Tjallo hem, har lovat att det ska finnas färdigtkokt kaffe när han
stiger in genom dörren, så snart ska
jag lägga på en panna kaffe :)

Älskling sitter i tv-rummet och glor på sin dator, den var off ett tag, men
han vände och vred och bankade kanske lite på den så började den funka igen:P
Grymt intressant jag vet.

Glott runt lite på löshår, blir nog att inhandla det här snart, när håret blivit liiiiiiite
längre :P
Annars kan det ju se skumt ut :P

NÅväl..ska fortsätta glo lite!
På återseende!


Kommentarer
Postat av: nina

hehe, köp såna där hårtofsar som det fanns förut iaf, snoddar fast med hår runt...2 st...blir skitfint :)

byn är härlig eller hur!jag har också mest varit där i sommar, orkar inte vara i giron ju

2010-08-02 @ 20:59:19
Postat av: Kicki

Haha ja jag får ta och inhandla såna :P

Ja i byn är det fint, där ska man bo :)

2010-08-02 @ 21:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0