Glidit på byn :)

Nåjo tog en liten tur på byn, råkade göra ett stopp på OK och köpte med oss lite
choklad och sånt trevligt ;)
Inte undra på att man har lite överskotts fett :P hahahahahahhöhöhööh
Nå ibland får man...tyvärr blir det lite mer än ibland också...men men ...
Alltid finns det nåt att skylla på ;) Eller ?

Hämtade upp dom torra kläderna, nu ska jag vika in dom.
Blir fint.
Får se då till helgen om jag bjuder på nå nya bilder ;b
Känns tråkigt att aldrig visa något nytt till er...
Men sen fotar jag ju ändå inget intressant så ... ibland har jag mina dar då jag
fotar som fan...jajajaja, onödigt snack om foton också helt plötsligt.

Nå ska vika in kläderna.


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0