Hungrig nönting.

Jo, ska knata ner till Q8a.
Möta upp Towe, Hannah och Sandra.
Vi ska dricka te och vara allmänt töntiga.
Lägenheten ser ut som ett uppochnervänt h*rhus.
Men whatever !
Jag håller ju på flytta ! :P

Fick ett roligt mail från blogg.se idag, säkert har ni alla
andra också fått det :P
Tänkte det kunde va kul att poängtera bara :P
Nåväl. Där stod det att man kunde ändra på Eniro
så att folk som söker ditt nummer även hittar till min blogg ;P
Och om man gjorde det, skulle man få sin blogg "publicerad"
på expressen.se. Jo....nåt sånt...tror jag...
om jag inte minns och läst fel :P höhöhöhö

Nånå. Ska röja lite iaf, innan gästerna kommer :P
HAHA!

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0