HAHAHAHAHAHAHA!

AftonbladetNyheter
Rymde från fängelset i en kartong
Normal text Stor text Extra stor text

LONDON.Jean-Pierre Treiber, 45, är misstänkt för två kvinnomord. I tisdags rymde han från fängelset i franska Auxerre – i en kartong.

Han hade själv konstruerat den i fängelsets verkstad, skriver Times.

Plockades upp av lastbil

Sedan hoppade han ner i lådan som plockades upp av en lastbil och åkte i väg från fängelset.

Under färden tog han sig ur kartongen och hoppade av lastbilen.

Det tog sju timmar innan någon upptäckte att han var på rymmen. Nu letar ett massivt polisuppbåd efter mannen.

(Aftonbladet)




Haha , jag finner det rätt komiskt :P

Satt och läste på aftonbladets hemsida så ser jag detta :)

Egentligen är det väl ganska hemskt eftersom han är misstänkt för att ha  mördat två kvinnor.
Men sättet han lyckats rymma på var ju kul iallafall :P
Tycker jag ;)



Nåjo, men nu ska jag fortsätta.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0