Färgar ögonbrynen.

Jepp. Nej inte igen.
Färgade på Hannah igår, orkade inte ta mina egna.
Och jag har varit dålig på att fota så ni får kika
på den här snygga bilden när jag
sitter med färg i brynen och fransarna ;)


Höhö.

Pratat med Tinkovinko, kanske går förbi där ikväll och
surrar skit och dricker cola ;) <3

Imorn ska jag upp tidigt, mamma kommer och hjälper mig med flytten.
Och så skulle Gullis och Rally komma förbi ;) <3

Hmm jaa...nå jag vet inte så mkt mer, tror jag ska börja
lite smått med och göra om Pekas blogg ;)
FÅr se om jag hinner klart idag, eller imorn. :)

Nånå.

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

måla ögonbrynen sådär D: var ju svin fint

2009-09-16 @ 16:12:17
Postat av: Kicki

Haha :P

2009-09-16 @ 17:23:58
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0