Ja hej.

Tack för dem fina kommentarerna :)
Sånt kan behövas ibland.

<3

Nu verkar det reda upp sig, allt.
Får vi iallafall hoppas.
Ser ganska ljust ut. .. Men får se då .

Jag och älskling ska knalla ner till
lompis och hälsa på Elin och min finaste prinsessa Thindra  :)
<3<3<3
Ska vara barnis imorn, medans E är hos frissan :P
MINA ögonstenar! <3<3<3





Nåväl, jag har väl inte desto mer att berätta , eller har jag ?

Just fan, har ju lovat att gå ut med Åse på lördag :P
Men jag vet inte. . .kändes som att det blev lite för mkt i
lördags...och sen har man ju som sagt ett jävla rykte här i stan, så
ögon har man på sig 24/7, ÄVEN fast man inte gjort något.


Men det är ju länge kvar tills lördag, man vet aldrig vad som sker ;)
Hehe.

JAJA.
Nu ska jag dricka kaffe och dra en ciggaaaah!

Vi hörs !


På återseende!

Kommentarer
Postat av: Åse

Men jag såg att det skulle kosta 100 jävla kronor att gå in på Arran på lördag :p något jävla dyyyrt ;P

2009-10-21 @ 22:29:34
URL: http://asewallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0