Lissssstttaaaaaaaa!



Favoritcafé: Wayne´s Coffe i Sthlm;)

Favorittidning: läser ju knappt nå tidningar, men korsordstidningar, NSD, Aftonbladet, ja ni vet :P

Favoritplagg i garderoben just nu: Min nya "jacktröja" ;) haha

Byter gärna garderob med: någon snygg kändis :P

Vanligaste färgen på mina kläder: svart, vitt, grått, rosa mm mm mm :P

Sminktips till allmänheten: Öhh???? HAHA!

Mitt rum kan beskrivas som: Mitt rum ? Just nu är jag hemlös.HAHA

Mig själv med tre ord: Annorlunda, galen, störd ;) hihihi

Jag tränar: sänggymnastik ;) hahahohohohihi

Jag ville bli när jag var liten: Nå sånt minns då inte jag...

Nu vill jag bli: jaaa..vill bli något inom "hjälpa barn&ungdomar som hamnat lite snett" yrket ..:D haha

Humör just nu: Glad, förväntansfull och KÄR! ;)

Är det nåt du absolut inte äter: P Ö L S A. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Hur många kuddar sover du med: ingen typ :P nä men sover mest under kudden eller nåt..

Morgon- eller nattmänniska: Nattis så klart! :P

Sparare eller slösare: S L Ö S A R E

Bästa film: finns många! :)

Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två blir nog fint :P

Bio eller promenad: Promenad! Helt klart! Skönt !

Är du kittlig: lite grann kanske..haha

Största svaghet: ibland låter jag folk utnyttja mig, även fast jag vet att det är fel....

Det här är jag bra på: att vara mig själv!

Chips, morötter eller godis? Måste faktiskt välja morötter då :) Jag är inte så mkt för sånt där :P

Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : så som jag vill ha det är det.

Kaffe, te eller inget? KAFFE FÖRFAN! <3

Har du en besatthet? S K O R .




Ja nåniin det var det..fick jag tiden att gå lite :P
Jag tror jag har resfeber :P
Jag saknar Sthlm och alla söta människor där!
Ska bli så jävla skoj att få komma ner igen :)


Nåväl...
Om man skulle försöka sova ?
Återstår att se....





PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0