ja voi herra.

Snokat runt på olika bloggar.
Såg att en sån där människa som tror hon är felfri och
ett änglabarn, hade skrivit lite skit om mig :)
Det gör inget lilla gumman.
Jag har , och kommer alltid ha mer vänner än dig.
Så det är inget du behöver sitta och skriva ner.

Dessutom får man skylla sig själv när man jävlas med mig.
Jag har sagt och kommer alltid säga att,
jävlas inte med mig, man får tusenfaldigt tillbaka.
Nu tänkte jag faktiskt berömma mig själv.


Jag är grymt bra, rent utav sagt MÄSTARE på att göra livet surt för andra.
Så snälla, börja inte ens med mig.
Ja om ni inte vill ha tillbaka vill säga :)

Jo så att så är det.
Annars är jag en rätt så glad och trevlig tjej.
Man måste tyvärr känna mig för att gilla mig.
Men dom flesta brukar ändra uppfattning om mig efter att de träffat mig :)
Skönt! :)

Jaja nä om man skulle prova nanna nu kanske ? :P


<3<3<3


På återseende!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe tack så mycket och det hoppas jag med :). Det känns som att det är MINST ett år kvar.. Typ. Men om den kommer när den ska komma så är det väl inte så farligt länge kvar :p.



Ha det nu så bra i Sthlm och njut av att vara i från mongolid Kiruna i en vecka i alla fall :)



Kram

2009-11-20 @ 03:18:28
URL: http://emeliielindstrom.blogg.se/
Postat av: Marro

Tack sötis :) Kram

2009-11-20 @ 10:52:13
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0