FarmVille.




Inte ens kul nå mer, ändå ska man sitta där och nörda
och tönta sig.
Ja voi herra. Hårt liv, hårt liv.

Suttit nån timme nu med den där farmen.
Nu är jag less, blir fan inte som man vill att det ska bli.
Samma sak, när man spelar The Sims.
Jag kan hålla på med ett rum i säkert 4-5timmar, för jag blir aldrig nöjd :P

Skillnaden mellan The Sims och Farmville, är ju den att The Sims lessnar man inte på i första taget ;)

Ja herregud, så intressant, yes jag vet!

Men i brist på bröd får man äta limpa ! ;)

Tänkte inhandla en ny telefon nästa månad så man kan börja lägga ut bilder igen.
Det här går ju inte.
Massa ointressanta inlägg efter varann utan en enda bild! ;P
Och när det väl sätts ut nån bild, är den tusen år gammal :P


HELT ONÖDIGT INLÄGG, JAG VET!


Nu ska jag dra en rök, och vila lite.

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0