Nattprat.


Ja i vanlig ordning somnar jämt Mims före mig.
Öh....jag somnade väl också men vaknade av att
telefonen vibrerade utav bara helvete...
Dooohh..

Nåväl efter en liten stund stänger jag av telefonen
då utbrister Mims helt plötsligt:

-VA?!? Skrev han det ? ? ?

Jag is inte svara, för vet ju att hon sover.. .
Men likförbannad så fortsätter hon...

-Va? KEeeeeHH!!!!! (samtidigt som hon petar på mig med foten)

Då blir jag fan less och svarar:

- Neeee, det var pappa !

-Cp! säger Mims och "fortsätter" sova.

HAHAHAHA, jag däremot dör ju i skratt och går upp igen och tar en rök.
HAhahAHAHAHAHAHA

Ja jag brukar ju vakna av att vi snackar med varandra...
Men nu sov jag ju inte... hahah hoff :P

Så intressant var det!

Jahaja..igår var vi och simmade.
Inte fan har man ju en god kondition iallafall!
Efter bara tio längder kände jag mig som en klubbad säl eller nåt.

Vi åkte faktiskt kana ! och hoppade trampolin! ;) hihi.

Idag känner jag att ryggen fått sig lite träning iallafall. GÖTT!

Var och gled en sväng igår, dummade oss ett bra tag med Davve:P
Haha det var rätt skoj faktiskt.
Han tycker jag liknar lillebror ? ? NÄÄÄ??!???? Kan det vara så att vi är syskon kanske ? ????? :D HAHA
                                                                            
                                                                                  Lillebror och storesyster


Jaja men nu ska jag fortsätta dricka kaffe.
Sen vette tusan va fan som sker.
Lägga undan lite cash kanske ;)

Nåniin....met kuulema!

På återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0