Ännu en fjantig lista.

JEPP!
Jag har så förbannat lite att göra på kvällarna så
något måste jag ju roa mig med.
Sen om det roar er det är ju en annan femma ! :P haha

Here it comes ! :)

1. Var hittade du den här listan?
Nå jag googlade den.....

2. Var är dina föräldrar födda?
Mor är född i Finland och far är född i ? ? Tornedalen :P HAHA

3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Nå inte minns jag....min egen dator är ju ffs nerpackad.

4. Vilken är din favoritrestaurang?
Går inte så jävla ofta på restaurang, men Kina är väl nice :)

5. När badade du i en pool senast?
Pool? Räknas badis ? :D haha

6. Har du varit med i någon skolpjäs?
Yes, jag gick ju inte Estetiska för ingenting !

7. Hur många barn vill du ha?
Öh ? ? ?

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Inte vet jag. . . är inte så mkt för rap...

9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
JAG ÄR EN SOFFLIGGARE ! OKEJ?!? :P

10. Vad har du för TV-kanaler?
Nå noga att veta, så länge femman finns så är det ju lugnt ;)

11. Har du åkt moped någon gång?
LOL! Jo en gång på fyllan till bolaget ! ;) Skämmigt?!? ÖH JA!

12. Har du busringt någon gång?
Men vem har inte ?

13. Har du fått felparkeringsböter?
Öh jorå ett antal gånger...

14. Har du hoppat, eller kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Nog hade jag kunnat tänka mig att göra det..men bara för att bota min ångest för höjder.

15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Köpenhamn i Danmark ? :D

16. Har du en egen trädgård?
Öh nä ä ä ---

17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Homer Simpson

18. Kan du alla orden i nationalsången?
Nå icket det !

19. Badkar eller duschkabin?
Vilket som . . .

20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Den jag såg i min dröm i natt... vad det nu var :P HAHA

21. Favoritpizza?
Calzone med beasås :P hihi

22. Chips eller popcorn?
Hmm ? inget av dem...!

23. Vilken färg på läppstift använder du?
HAHAHAHA! Använder inte sånt . . .

24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
NEeee ? ? Har du ?

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Hohohoh .. hahahah ne :D

26. Apelsin- eller äppeljuice?
Äppel så klart !

27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Mimsan <3 Vi åt baguett med ost och skinkröra :)

28. Favoritchoklad?
GEISHA! Hur fan stavas det ? ? ?

29. När röstade du senast?
I skolan på låtsas när jag gick i nian... det vill säga 9 år sedan :D HAHAHAHA

30. När åt du en hemodlad tomat sist?
Aldrig.

31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Pokal ? Njääee...men medalj. hiohihihaohohahaha

32. Är du bra på matlagning?
Jag duger .

33. Klarar du att tanka själv?
HAHA, dum jävla fråga ! Klart jag gör ! Vadå finns det nån som inte klarar av det eller ?

34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nej

35. Pepsi eller Coca Cola?
Coca Cola helt klart !

36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Njaaaee.....

37. Vad var det senaste du handlade?
Hmm lite käk hit hem och cigga ....

38. Har du kräkts offentligt?
Jorå :D

39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Hm m m .....JAG VILL INTE SVARA PÅ DENNA FRÅGA !!!!!!!

40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Jodå .... funkar säkert.

41. Har du ringt något betalnummer?
Säkert.

42. Kan man vara vän med sitt ex?
Men ja klart man kan ! dooooh !

43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

Mamma<3

44. Hade du mycket hår som liten bebis?
Inte vet jag .. jag minns inte :P HAHA

45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
ÖH ? nåt jag spelat in för typ hundra år sen :P

46. Vad har du i din väska?
Använder inte väskor....fast den jag packade med hit, ligger det just nu kondomer i :P HAHA

47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Vad tror ni ? Röker och borstar brownisarna så klart !

48. Vad är du tacksam för idag?
Tacksam för att Gulla, Mims och min familj finns ! <3

 

Sådärja !

Nu tänkte jag klä av mig.Sen tänkte jag krypa ner under täcket. ...

GLO TV.

 

PÅ ÅTERSEENDE!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0