I brist på annat...

Så snodde jag denna listan av Tinko :P

  • Vem?

    Vem sov hos dig senast? Hannah :)
    Vem pussade du sist? katten säkert ;)
    Vem tror du tänker på dig just nu? säkert nån :P
    Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? Oj?!? Nå ett trevligt sällskap så klart ;)
    Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? jag vet inte, Hannah leker med mobilen just nu :P
    Vem har du senast ringt? Lillebror<3
    Vem kommer du aldrig att förlåta? det vet man aldrig
    Hur löd ditt senaste sms? hmmm vet iinte :P
    Och vem var det ifrån? ingen aning :P

  • Vad?

    Vad får dig att bli rädd? ??? hmmm...
    Vad gjorde du i helgen? hahahah ;) Ny helg nu ;)
    Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever? det vet jag inte...
    Vad har du på dig just nu ? Mjukisar och ett linne...osv osv osv osv
    Vad tänker du på just nu? det är fredag och jag bör hoppa i duschen;P
    Vad för mobiltelefon har du? Sony Ericsson
    Vad är det för färg på din vänsta strumpa? Nå den är vit .....


    Är?

    Är du snygg? Jag duger ;)
    Är du brunett? Ja just nu, men inte från början :P HAHA
    Är du orolig för något just nu? njäääeee
    Är du lycklig? Ja kanske lite ibland ;) HAHA
    Är det snyggt med rosa strumpor? Jodå :P
    Är du mysig? Mysig som fan ! ;)
    Är det snyggt att vara riktigt smal? Nej
    Är du ensam just nu? Nej :p
    Är det soligt ute? Nej


    Har?

    Har du någonsin ljugit för en vän? joo.nån vit lögn har man väl dragit...
    Har du blivit sviken av en vän förut? Joråååå
    Har du plattat håret någongång? men nä! aldrig  ! men ja klart jag har :P
    Har du något husdjur? Tre katter ;)
    Har du gått ner i vikt? Jupps, men försöker gå upp igen :P
    Har du hål i naveln? Jaa
    Har blåa ögon?  Ja och lite gröna också....hahah
    Har du varit i Asien? Nej


    Vill?

    Vill du ha breda höfter? Har jag redan :D
    Vill du vara smalare? Nej
    Vill du ha en hund? Neee, har inte tid med hundar :P
    Vill du att det ska vara sol just nu? jo faktiskt!
    Vill du ha sex just nu? Nej
    Vill du vara singel? Ja
    Vill du sova just nu? NÅ NÄ


    Kan?

    Kan du sminka snyggt? kan jag väl ...
    Kan du springa långt? om jag vill :D
    Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka? Men ja !
    Kan du bita dig i tån? Ja fan klart :P
    Kan du vara sparsam med pengar? Nej
    Hur vill du ha det i ditt rum? mitt rum ? nå inte vet jag...
    Hur vill du bo? Någon annanstans....
    Hur är ditt drömjobb? att få göra något med händerna :) slita som fan !
    Hur mår du egentligen? Ganska bra faktiskt :)
    Hur många solglasögon äger du? har icket räknat, men använder ett par iaf :P
    Hur länge ska du vara vaken idag?den som lever får se ;)


    Ska?

    Ska du sova snart? neeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    Ska du utomlands i år? Ja kanske ;)
    Ska du ha något svart på dig imorgon? säkert
    Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? men noga ?!?!?
    Ska man va lång eller kort när man är kille? nå helst lite längre än mig iaf :P
    Ska du duscha i morgon? Jodå :P
    Ska du köpa något i veckan? Ja



  • Inte så himla skoj, men tiden gck ju iallafall :P
    Nu ska jag kasta in Hannah i duschen så det händer något :P
    Sen ska jag även kasta in mig själv :D

    På återseende!


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0