åh herregud!

Ofta det blev nyktert då :P
Äh, vi hade kul i vanlig ordning :)
Sofie kom också förbi :)





Idag blir det väl mera lugnt är det tänkt, ska till Hannah när hon slutat
jobbet, kika lite film, och SOVA! :)
Fast man vet aldrig med oss :P

Nånå...hela veckan har varit ganska kul faktiskt :)
Vi har flummat på, kollat film och druckit te i mängder :)
Mysigt ! :)



JAHA MER DÅ?!?

Igår fick jag veta att en dam i denna staden är såpass mogen även fast hon är 46 år gammal,
att hon sitter och ger mig elaka kommentarer här i bloggen, plus att
hennes fula dotter även gör det.
Jag har aldrig gillat dig, och kommer aldrig göra det heller.
Redan när vi var små tyckte vi synd om dig och din ännu fulare kompis.

Och till damen sen, ring inte min mamma och fråga om saker och ting.
För du får iallafall INGET VETA !
Nog har jag hört mycket om dig, men jag är den som ger folk en
andra chans. Men det du har gjort nu, det går inte att förstå....
Det går inte att förstå hur illa man kan göra sitt eget barn....
FYFAN för dig!

Tacka vet jag min egen mamma, helt jävla perfekt!
Jag älskar dig mamma!
<3 <3 <3

Nånå....nu ska jag göra annat.
Hoppas det sved !

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0