Hej på er!

Nu är jag återigen hemma och det känns förjävla bra! :)
Fast igår däremot när jag landat och står och väntar på mina väskor,
så kommer fan bara den ena !
Förbannad som fan blir jag och sätter mig i Starres bil och bara skäller.
Sen kom jag på mig själv att jag kanske ska säga hej och vara trevlig :P
Bad om ursäkt och skämdes lite...

Fan men när jag blir förbannad så kan jag inte hejda mig..
Hojja...ibland måste man kanske börja räkna till tio.
Bagaget är iallafall funnet och dem kör hem det till mig idag.
Känns himla bra.
Har ju som viktiga saker där i :P

Men tack Starre för att du hämtade mig
och för den goda nattmaten! :) Hehe.

Nåväl...
Jag har faktiskt inte desto mer att berätta om Sthlm.
Har aldrig och då menar jag aldrig längtat hem så jävla
mkt som jag gjort de senaste dagarna!
Nu är jag åter hemma och om några dar vill jag väl åka igen :P

hehe.
Jaja ska inte tråka ut er mer.
Ska lägga in en bild på mitt barn som fyllde 1 år igår :)
Min lilla TarZan!


Nåväl,. . .

På återseende kära vänner och ovänner !

Kommentarer
Postat av: Louise

hej gumman :) så du har en blogg du med :P du och jag å alla andra vill säga :)

2009-01-09 @ 17:47:57
Postat av: Kicki

ja klart jag har en blogg ;)

2009-01-13 @ 02:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0