Jaså ?

Så det är så mkt man betyder .
Jaja skitsamma.
Är det så jobbigt och otrevligt med mina sk "humörsvängningar"
behöver man inte vara vän med mig heller.
Alla har väl humörsvängningar?
Eller ? ?
Hoff.. ja lite besviken vart man ju . . .
Nåjo det var det.

Vaknat tidigt som fan.
GRATTIS MIMS TILL TEORIN ;) ! <3
Så duktig så.

Varit på Brända med Anki ocj Mims.
Handlat hårfärg igen :P
Följde med till Kina som vanligt, Johanna kom också förbi och
följde med på den stora staden.

Nu sitter jag och väntar på Mims
som sitter hos frissan och blir vacker.
Jag hoppas mitt hår också blir någorlunda bra.
Så man slipper se ut som
" Shut up chicken , påsken är över!"

Badkar och INTERNET.
FUCK, jag längtar! ;)

Somliga får, somliga tar 
Somliga har, ingenting kvar


På återseende !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0