Sthlm :)

Äntligen framme då :)
Flyget var försenat på grund av vädret..
osv osv...

Elin och Tjallo skulle åka och handla och Erik är nånstans :P
Så jag sitter här med lilla Thindra! :)
Min söta lilla prinsessa!
<3<3<3

Tina, jag lägger in cash åt dig alldeles snart ;)
När jag kommit till ro osv :)
<3<3<3

Alltså jag måste ta och be om ursäkt om det nu är nån 08a som
läser min blogg....
Men ni kan då varken köra bil eller ploga snö! :P
Hahahaha.
Vilket skämt till traktor !
En liten plutt som slira omkring på snön..
hahahahahahahahahhaahahahahahhaah

Och sen så fort det blivit lite halt eller kommit snö...ligger
det tiotals bilar i dikena...
voi voi ...
Ni borde komma upp till Norrland så vi får lära er hur man kör bil :P

Nu ska jag busa med Thindra :)

PÅ ÅTERSEENDE!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0