Sju svåra år.

Ja det känns så.
Sovit till nu.
fy fan vad nice ! :)
Jag behövde nog detta :P


Och jag ska försöka vara glad iallafall har jag bestämt mig ! :)
Sprolla....sånt här är vi ju vana vid....känns väl en stund.
sånt går över :D

Mer då ?
Inte vet jag . . . Kalle var förbi med cigg i morse,,,
höll ju på dö...ciggen slut..allt slut :D
Men Kalli kommer alltid som en räddande ängel <3<3<3

Ska väl knata över till mamsen sen också...jo.
Jag behöver lite mammakärlek nu . . .
Mamma är mamma! Bäst i hela världen! <3<3<3

Gullis ringde också :) Saknar dig din kahba ! :P
Vi ska iaf äta tacos till veckan...hihih

Kicki & Gullis <3

Nåväl..nu ska jag ta ett bad tror jag...
tänka lite på hur det hade kunnat vara. . .

En fråga bara.
Alla är väl svartsjuk nångång i sitt liv ? ? ? ? ? ? ?

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jadu, klart. mer än 1 gång. snarare 1000 grr kanske =)

2009-04-05 @ 19:22:38
Postat av: Kicki

Okej . . då är det alltså inget fel på mig ? :P

2009-04-05 @ 22:40:28
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0